Efektywna i satysfakcjonująca praca terapeutyczna z dzieckiem opiera się zarówno na solidnym zapleczu merytorycznym, jak i właściwym podejściu do młodego pacjenta. Zespół terapeutyczny tworzą osoby z gruntownym wykształceniem kierunkowym, stale podnoszące swoje kwalifikacje poprzez udział w kursach specjalistycznych oraz szkoleniach.
Terapeutki posiadają doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku i o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych – zarówno z dziećmi neurotypowymi, jak i tymi z trudnościami intelektualnymi, emocjonalnymi, zachowawczymi czy ruchowymi.
Właściciel, diagnosta i terapeuta biofeedback, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, certyfikowany diagnosta Ados-2, provider Neuroflow, pedagog, neurologopeda, logopeda,terapeuta ręki, trener kontroli złości, terapeuta miofunkcjonalny. Moja praca jest moja pasją! Pracuję z dziećmi m. in. z niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Posiadam certyfikat instruktora jogi dla dzieci i z sensoplastyki. Jestem trenerem umiejętności społecznych (TUS) i kontroli złości. W swojej pracy staram się wykorzystywać ciekawe i atrakcyjne dla dziecka metody i techniki pracy. Prowadzę terapię nastawioną na zadowolenie dziecka i wywołanie uśmiechu na jego twarzy poprzez proponowane aktywności. Stale poszerzam swoją wiedzę i nabywam kwalifikacje uczestnicząc w kursach, szkoleniach i studiach podyplomowych.Na co dzień jestem mamą dwójki cudownych, żywiołowych dzieci.
Jestem psychologiem, pedagogiem, Trenerem Umiejętności Społecznych, Terapeutą Integracji Sensorycznej oraz Terapeutą ręki. Ukończyłam pięcioletnie, dzienne studia magisterskie na kierunku psychologia w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Opolskiego, a pedagogikę – z wyróżnieniem – w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.
Od wielu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą, zarówno w formie indywidualnej pomocy psychologicznej, jak i prowadząc zajęcia grupowe. Na co dzień jestem również obecna w środowisku szkolnym, dzięki czemu doskonale rozumiem wyzwania, z jakimi mierzą się uczniowie, rodzice i nauczyciele.
Nieustannie poszerzam swoje kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach i kursach, mając pełną świadomość, jak ważny w pracy psychologa jest stały rozwój i aktualna wiedza.
W pracy kieruję się założeniami psychologii pozytywnej – skupiam się na zasobach, mocnych stronach i potencjale rozwojowym każdego dziecka. Wspieram młodych ludzi i ich rodziny w atmosferze bezpieczeństwa, szacunku i autentycznej uważności na potrzeby drugiego człowieka.
Prywatnie pasjonuję się muzyką – gram na gitarze, a muzykoterapię z powodzeniem wplatam w zajęcia i warsztaty, wzmacniając w ten sposób relacje, wyrażanie emocji oraz rozwój społeczny dzieci.
Jestem logopedą, muzykiem i trenerem wokalnym. Moja praca to nie tylko zawód, ale przede wszystkim pasja i spełnienie jednego z moich marzeń – pracy z pacjentami.
Ukończyłam studia na kierunku „Logopedia z językiem polskim jako obcym” na Uniwersytecie Opolskim. W przyszłości planuję rozszerzyć swoje kwalifikacje o specjalizację z onkologopedii.
Regularnie uczestniczę w szkoleniach i kursach, stale poszerzając swoje kompetencje. Dzięki temu mogę jeszcze skuteczniej wspierać rozwój moich małych pacjentów.
Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie
Na co dzień pracuję w przedszkolu jako wychowawca.Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Opolskimna kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.Jestem także terapeutą integracji sensorycznej. Chce się cały czas rozwijać i doszkalać, aby jak najlepiej mócsprostać potrzebą każdego dziecka. W edukacji i terapiipodchodzę do każdego dziecka indywidualnie i staram się, żeby dla dzieci to była dobra zabawa. Ważny jest dlamnie także dobry kontakt z rodzicami/opiekunami dzieci.Obserwacja rozwoju i uśmiechu dzieci jest dla mniepaliwem do działania. W wolnej chwili pogłębiam swoją wiedzę lub wędruje po górach.